مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید گلدان پلاستیکی بلند پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلدان پلاستیکی به عنوان بهترین گزینهنگهداری درختچه در گلدان پلاستیکی بلندنوع پایه دار در طراحی گلدانخرید گلدان از طریق مشاور فروش
گلدان پلاستیکی بلند

یکی از بهترین گزینه ها برای قرار دادن درختچه و یا گیاهان خانگی مرتفع  در خانه، گلدان پلاستیکی بلند از نوع پایه دار می باشد. این گلدان ها در رنگ های سفید، نوک مدادی و اخرایی ارائه شده و خرید آن از طریق مشاور و مسئول فروش کارخانه صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی به عنوان بهترین گزینه

امروزه می توان گلدان پلاستیکی را به عنوان محبوب ترین گزینه خرید در بازار پلاستیک شناخت.

گلدان پلاستیکی بلند

این گلدان ها دارای وزن بسیار سبکی می باشند و این مسئله به عنوان اولین مسئله ای است که مشتری به آن توجه دارد تا گلدان را هر زمانی که خواست بتواند جابجا کند و زیبایی محیط خانه یا منزل را متفاوت کند.

گلدان پلاستیکی بلند

همچنین تنوع رنگ و بدنه گلدان باعث می شود که سلایق گوناگون بتوانند از این گلدان در محیط های متفاوت اداری، خانگی، باغ و مزرعه، آلاچیق حیاط، رستوران، لابی هتل ها، بوستان ها کودک و … بهره ببرند.

در دسترس بودن این گلدان در اکثر بازارهای پلاستیک کشور نیز به عنوان نکته ای است که باعث می شود خیلی زود شناخته شده و مشتریان بتوانند به راحتی هر مدلی را که خواستند در اسرع وقت تهیه کنند.

گلدان پلاستیکی بلند

از این رو وزن سبک، تنوع رنگ و بدنه و از همه مهمتر در دسترس پذیری، به عنوان عوامل اصلی محبوبیت این گلدان ها در بازار پلاستیک کشور در نظر گرفته می شود.

نگهداری درختچه در گلدان پلاستیکی بلند

یکی از مدل هایی که برای درختچه های خانگی بسیار کاربرد دارد، گلدان پلاستیکی بلند می باشد.

گلدان پلاستیکی بلند

منظور از گلدان پلاستیکی بلند در برخی مواقع گلدان پلاستیکی چهارگوش با ارتفاع زیاد، و یا گلدان پلاستیکی استوانه ای با قطر و ارتفاع بالا می باشد. البته برخی گلدان پلاستیکی دراز را که دارای طول و عرض و ارتفاع زیاد می باشد، به عنوان گلدان پلاستیکی بلند می شناسند.

گلدان پلاستیکی بلند

همواره مشتری باید از انواع گلدان پلاستیکی در بازار اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند برای نگهداری گیاه خانگی خود که ممکن است هر نوع درخت یا درختچه ای باشد، بهترین نوع گلدان پلاستیگی بلند یا مرتفع را انتخاب کند. به گونه ای که ریشه گیاه نیز براحتی بتواند مواد مغذی و آب را جذب کند و ابعاد گلدان نیز متناسب با رشد ریشه گیاه انتخاب شود.

نوع پایه دار در طراحی گلدان

گلدان پلاستیکی بلند از نوع پایه دار در مدل های گرد بنجامین و یا گلسرخ در بازار شناخته می شود.

گلدان پلاستیکی بلند

برندهای متفاوتی به تولید انواع گلدان پلاستیکی بلند اقدام می کنند:

  1. گلدان پلاستیکی گل سرخ
  2. گلدان پلاستیکی گلپونه
  3. گلدان پلاستیکی شهرآذین
  4. گلدان پلاستیکی گل سنگ
  5. گلدان پلاستیکی نشاط

همه این مراکز تولید سعی دارند تا از زیرگلدانی و یا پایه مخصوص گلدان که تحمل گلدان را در جابجایی بیشتر کند، بهره ببرند. همچنین این زیرگلدانی و یا پایه ها نیز متناسب با رنگ و ابعاد گلدان مورد نظر طراحی و تولید می شوند تا سازگاری بیشتری با محیط داشته باشند.

خرید گلدان از طریق مشاور فروش

خرید گلدان پلاستیکی را به راحتی می توان از مرکز شرکت کارخانه و با راهنمایی مشاور و مسئول فروش در اسرع وقت صورت داد.

گلدان پلاستیکی بلند

ابتدا باید اطلاعات کاملی از سایز گلدان پلاستیکی بلند، رنگ و طرح بدنه آن کسب کرد و سپس مطابق با فضایی که در اختیار قرار دارد، بهترین گزینه را برای ایجاد بیشترین هارمونی در محیط برگزید. همچنین باید رنگ را به گونه ای در نظر گرفت که با رنگ درختچه و یا گیاهی که قرار است در آن قرار داده شود، متناسب باشد.

این موارد را به راحتی می توان با مشاوره ای کوتاه از مسئول فروش درخواست کرد و همچنین کاتالوگی کامل از گلدان پلاستیکی به همراه مشخصات دقیق و قیمت عمده فروشی آن را از طریق پیام رسان دریافت نمود.

می کوشیم فروش گلدان پلاستیکی را به صورت آنلاین و یا حضوری به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید