مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گلدان در گلخانهکیفیت گلدان پلاستیکی گلخانهقیمت ارزان در فروش گلدانخرید گلدان گلخانه از تولید کنندهثبت سفارش اینترنتی انواع گلدان
گلدان پلاستیکی گلخانه

از انواع گلدان پلاستیکی گلخانه می توان به نوع گرد (نشایی و سطلی) و نوع چهارگوش (جعبه گلدان) اشاره کرد. این گلدان ها در سایزهای مختلف با استفاده از مواد اولیه مشکی رنگ تولید شده و با قیمت بسیار ارزان از طریق سایت اینترنتی شرکت کارخانه به فروش عمده می رسند.

انواع گلدان در گلخانه

بسیاری از افراد گلدان گلخانه ای را با نام گلدان پلاستیکی بازیافتی یا گلدان پلاستیکی مشکی می شناسند، زیرا که این گلدان ها از مواد درجه دو رنگ مشکی ساخته می شوند و به همین دلیل دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع رنگی یا سفید می باشند.

گلدان پلاستیکی گلخانه

کاربری اصلی این گلدان ها در گلخانه برای رشد و پرورش نهال در مدت زمان مشخصی می باشد، از این رو چون کاربری تزئینی ندارند و یک کالای مورد نیاز تولید کننده به حساب می آیند، قیمت آنها دارای اولویت بالاتری نسبت به کیفیت آنها می باشد.

این گلدان ها در چندین مرحله برای رشد نهال مورد استفاده قرار می گیرند و با نام های زیر توسط کشاورز و گلخانه دار درخواست می شوند:

گلدان پلاستیکی گلخانه

کیسه نهال که در واقع نوعی از کیسه زباله مشکی رنگ با ضخامت بیشتر و سوراخ هایی در ته کیسه برای خروج آب می باشد، در زمان رشد نهال برای نگهداری از آن استفاده می شود. سینی نشا هم برای رشد بذرها و برخی نهال های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی گلخانه

گلدان سطلی و جعبه ای نیز دارای سایز دهانه ۶ سانتی متر تا ۶۰ سانتی متر می باشند و در برخی مواقع برای نگهداری درخت ها و درختچه ها مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان پلاستیکی ژله ای نیز نوعی از گلدان مشکی با انعطاف پذیری بیشتر می باشد که در برخی مواقع با نام گلدان پلاستیکی یکبار مصرف در بازار درخواست می شود.

گلدان پلاستیکی گلخانه

کیفیت گلدان پلاستیکی گلخانه

گلدان پلاستیکی گلخانه از مواد درجه دو ساخته می شود. به این مواد اصطلاحا بازیافتی گفته می شود. اگر مواد از بازیافت اول باشند، گلدان دارای کیفیت بدنه بهتری خواهد بود و به راحتی بین ۳ تا ۵ سال عمر مفید آن می باشد. اما اگر بازیافت دوم یا سوم باشد، ممکن است کمتر از این مدت عمر مفید داشته باشد.

گلدان پلاستیکی گلخانه

گلدان پلاستیکی گلخانه ای اگر کیفیت مطلوب را نداشته باشد، بعد از مدت کوتاهی که در برابر آفتاب یا باران باشد، بدنه آن ترد و شکننده می شود و با کوچکترین فشار حاصل از خاک خیس، می شکند. همچنین اگر بدنه آن خیلی خشک باشد، ممکن است هنگام جابجایی آن با خاک (بیشتر در مورد گلدان های بزرگ) لبه های گلدان بشکند و به همین دلیل باید گلدان را از ته گرفت و بلند کرد و این مسئله جابجایی را سخت می کند.

گلدان پلاستیکی گلخانه

از این رو باید گلدان پلاستیکی گلخانه را هنگام خرید با اطلاعات کامل انتخاب کرد و از بابت کیفیت بدنه آن مطمئن بود.

قیمت ارزان در فروش گلدان

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه به عنوان فاکتور مهمی در خرید گلخانه دار و کشاورز می باشد.

این گلدان ها معمولا به صورت عمده خریداری می شوند و مشتری به دنبال بیشترین درصد تخفیف و یا قیمت کف بازار می باشد، از این رو سعی دارد با تولید کننده اصلی در تهران ارتباط برقرار کند تا ارزان ترین خرید را با کمترین هزینه حمل داشته باشد. زیرا که تولید کننده هزینه درون شهری تهران را بسیار کمتر حساب می کند و چون فروش آن به صورت بسته ای و عمده می باشد، قیمت بسیار کمتری نسبت به انبار پخش یا فروشگاه ها ارائه می دهد.

گلدان پلاستیکی گلخانه

از این رو کشاورز و گلخانه دار با در نظر گرفتن قیمت عمده فروشی و حساب کردن هزینه حمل توسط باربری، می کوشد ارزان ترین قیمت تمام شده را برای بار گلدان پلاستیکی خود پیدا کند و سپس اقدام به خرید نماید.

خرید گلدان گلخانه از تولید کننده

خرید گلدان از تولید کننده به راحتی توسط مسئول فروش صورت می گیرد.

گلدان پلاستیکی گلخانه

افرادی که به دنبال خرید گلدان پلاستیکی گلخانه اعم از نوع سطلی یا جعبه ای در تعداد بالا می باشند، می توانند به راحتی از طریق سایت فروش شرکت کارخانه با مدیر یا مسئول فروش ارتباط برقرار کنند و سفارش خود را ثبت کنند.

همچنین می توانند اطلاعات کاملی در مورد ابعاد، کیفیت و قیمت گلدان مورد نظر خود پیدا کنند تا به راحتی بتوانند قیمت ارزان را تشخیص دهند و خرید آگاهانه ای از مرکز تولید انجام دهند.

ثبت سفارش اینترنتی انواع گلدان

ثبت سفارش گلدان گلخانه ای به صورت تلفنی یا پیامکی یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده امکان پذیر می باشد.

گلدان پلاستیکی گلخانه

در سالهای گذشته که اینترنت در تجارت کالاها خیلی جایی باز نگرده بود، بسیاری از گلخانه دارها و کشاورز ها متحمل هزینه و وقت می شدند و به تهران می آمدند تا تولید کننده را از نزدیک ببینند و سفارش را بدهند و سپس برمی گشند و بار آنها نیز توسط خودشان با خاور یا نیسان، یا توسط باربری بعدا برایشان ارسال می شد.

اما امروزه به لطف اینترنت افراد به راحتی تولید کننده را پیدا می کنند و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده نیاز و سفارششان را ثبت می کنند و دیگر نیازی نیست به صورت حضوری وقت و هزینه آنها صرف مسافرت کاری شود. بعد از اینکه سفارش ثبت می شود نیز با توجه به حجم بار، توسط نیسان یا خاور یا ماشین های باری بزرگتر، برایشان ثبت پایانه باربری و صدور بارنامه و ارسال بار صورت می گیرد.

جهت سفارش انواع گلدان پلاستیکی گلخانه می توانید با مسئول یا مشاور فروش ارتباط برقرار کنید.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید