مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش گلدان پلاستیکی کیسه نایلون کشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین مراحل بعد از کشت نهالاهمیت گلدان پلاستیکی کیسه ایقیمت انواع نایلون کشت در بازارخرید اینترنتی انواع کیسه از تهران و سمنان
گلدان پلاستیکی کیسه

یکی از مهمترین مراحل بعد از کشت نهال، نگهداری و رشد و پرورش آن در گلدان پلاستیکی کیسه ای یا نایلون ضخیم می باشد. این کیسه ها باید مقاومت کافی در برابر نور خورشید داشته باشند. شرکت کارخانه با فروش عمده این کیسه ها، نیاز کشاورز و گلخانه دار را برطرف می کند.

مهمترین مراحل بعد از کشت نهال

به طور کلی در کشور ایران که یک بخش اعظم آن آب و هوای خشک و نیمه خشک دارد، کشاورزی و گلخانه داری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از این رو مراحل درست و نگهداری اصولی نهال نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.

گلدان پلاستیکی کیسه

بعد از اینکه بذر و نهال به مرحله ای رسید که باید داخل کیسه نهال گذاشته شود، کشاورز به این فکر می کند که چه کیسه ای با چه سایزی مناسب نهال می باشد. همچنین چه تعداد سوراخ باید ته کیسه باشد که آب اضافی به راحتی از ته کیسه عبور کند. اینها مسائلی هست که در مورد مراحل بعد از کشت نهال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، زیرا در رشد اصولی بسیار مثمر ثمر می باشد. از این رو باید کیسه یا نایلونی برای نگهداری نهال استفاده کرد که از مقاومت کافی برخوردار باشد.

گلدان پلاستیکی کیسه

اهمیت گلدان پلاستیکی کیسه ای

گلدان پلاستیکی کیسه یا همان نایلون کشت نهال دارای دو نوع یو وی دار و بدون یو وی می باشد.

گلدان پلاستیکی کیسه

همان طور که از نامش پیداست، گلدان پلاستیکی کیسه بدون یو وی دارای مقاومت کمتری در برابر اشعه های مضر آفتاب می باشد و طبیعتا قیمت ارزان تری نیز دارد. اما نوع یو وی دار حداقل عمر مفید ۱ تا ۲ سال بیشتر دارد و قیمت آن در هر کیلو نیز بیشتر است.

کیفیت این کیسه ها به دلیل اینکه برای نگهداری نهال مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا در فضای باز زیر آفتاب و یا در معرض باران هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

گلدان پلاستیکی کیسه

گلدان پلاستیکی کیسه دارای سایزبندی ۸*۹ تا ۳۵*۴۰ می باشد و زمانی که خاک در آنها ریخته می شود، به حالت استوانه در می آید و که محاسبه قطر و ارتفاع آن بعد از رفتن توی کار، توسط مسئول فروش برای خریدار محاسبه می شود. همه این اطلاعات قبل از خرید به مشتری داده می شود تا کیسه ای را انتخاب کند که ریشه به راحتی بتواند درون آن رشد کند.

قیمت انواع نایلون کشت در بازار

قیمت انواع گلدان پلاستیکی کیسه و نایلون کشت نهال وابسته به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن می باشد.

گلدان پلاستیکی کیسه

این کیسه ها از مواد بازیافتی ساخته می شوند و در برخی مواقع به آنها پوشش رنگ سفید یا آبی یا زرد نیز زده می شود که این امر مقاومت و کشسانی کیسه را بالا می برد.

گلدان پلاستیکی کیسه

هرچه کیفیت ساخت کیسه و پوشش روی آن قوی تر باشد، طبیعتا قیمت بالاتری در هر کیلو نیز دارد. البته اگر کیسه دارای پوشش ضد یو وی نیز باشد، قیمت آن بین ۱۵ تا ۳۵ درصد بیشتر از نوع بدون یو وی در بازار است.

خرید اینترنتی انواع کیسه از تهران و سمنان

بیشتر افرادی که به دنبال خرید گلدان پلاستیکی کیسه نایلونی در تعداد بالا می باشند، به جستجوی اینترنتی تولید کننده اصلی در تهران و سمنان رو می آورند.

این کیسه ها به صورت عمده توسط تولید کنندگانی در شهرک های صنعتی استان سمنان، و تهران تولید می شود و البته بیشتر مهد آن در سمنان می باشد.

مشتریها نیز بیشتر تمایل دارند از تولید کننده سمنان بخرند، زیرا قیمت تولید کننده از انبار پخش بسیار کمتر می باشد، همچنین به دلیل اینکه سمنان فاصله چندانی با تهران ندارد، در هزینه باربری نیز تاثیر زیادی نمی گذارد و برای مشتری بسیار به صرفه می باشد.

خرید عمده در مورد کیسه نهال به خرید بالای ۵۰ تا ۱۰۰ کیلو گفته می شود که البته هر سایز در هر کیلو دارای تعداد مشخصی می باشد که به صورت کاتالوگ همراه محاسبه سایز کیسه بعد از قرار گرفتن خاک، در اختیار مشتری قرار می گیرد تا بتواند بهترین گزینه را برای نگهداری نهال خود انتخاب کند. با کارشناس فروش می توانید ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات کامل در اختیار شما قرار گیرد.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید