مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید سایز گلدان پلاستیکی سطل نیم زباله

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد گلدان پلاستیکی کشاورزیسایز گلدان پلاستیکی سطلخرید ارزان قیمت سطل زباله و نیم زباله
گلدان پلاستیکی سطل

انواع گلدان پلاستیکی سطل در سایز ۱۴ و ۱۶ نیم زباله و زباله را می توانید با قیمت ارزان عمده فروشی خرید کنید.

کاربرد گلدان پلاستیکی کشاورزی

گلدان کشاوزی یا همان گلخانه ای دارای رنگ مشکی بوده و بدنه آن به گونه ای است که تحمل جابجایی با وزن نهال سنگین و خاک را داشته باشد. این گلدان ها بیشتر در معرض هوای آزاد و نور آفتاب هستند و مقاومت بالایی در دراز مدت دارند. البته مدت زمان عمر مفید آنها بستگی به رطوبت و شرجی بودن هوا نیز دارد.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان های مخصوص کشاورزی در سه مدل گرد، مربعی و مستطیلی در بازار وجود دارند. این گلدان ها، بسته به سایزی که دارند، دارای بدنه ضخیم می باشند. هرچه سایز گلدان بزرگتر باشد، بدنه آن نیز ضخیم تر هست تا تحمل جابجایی نهال درخت یا درختچه را داشته باشد.

گلدان پلاستیکی سطل

بیشترین فروش گلدان پلاستیکی گلخانه در نوع گلدان پلاستیکی سطل که گرد هست، می باشد. این گلدان ها از سطل ۳ تا سطل ۱۶ متفاوت می باشند که هر کدام ظرفیت مخصوص به خود را به لیتر دارند.

سایز گلدان پلاستیکی سطل

سایز گلدان پلاستیکی سطل از لبه بیرونی گلدان حساب می شود. به طور مثال زمانی که گفته می شود سطل نیم زباله (سطل ۱۴) دارای قطر دهانه ۳۳ سانتی متر می باشد، اندازه دهنه داخلی (بدون در نظر گرفتن لبه ها) ممکن است ۳۱٫۵ سانتی متر شود. البته این را همه کسانی که در کار گلخانه داری و کشاورزی می باشند، به خوبی می دانند.

گلدان پلاستیکی سطل

گلدان پلاستیکی سطل به طور کلی در سایزهای زیر ارائه می شود:

  • سطل ۳ با دهانه ۱۶٫۵
  • سطل ۳٫۵ با دهانه ۱۷
  • سطل ۴ با دهانه ۱۹٫۵
  • سطل ۷ با دهانه ۲۲
  • سطل ۱۰ با دهانه ۲۶
  • سطل ۱۲ با دهانه ۳۰
  • سطل ۱۴ با دهانه ۳۳
  • سطل ۱۶ با دهانه ۳۸

سایز ارتفاع گلدان نیز حدودا یک الی ۳ سانتی متر کمتر یا بیشتر می باشد (به قالب دستگاه تزریق پلاستیک بستگی دارد) که برای داشتن سایزهای دقیق کافیست با مسئول فروش ارتباط برقرار کرد و لیست قیمت روز را نیز دریافت نمود.

خرید ارزان قیمت سطل زباله و نیم زباله

خرید انواع گلدان پلاستیکی سطل زباله و نیم زباله را و انواع سایزهای دیگر را به راحتی می توان با قیمت بسیار ارزان انجام داد.

گلدان پلاستیکی سطل

کسانی که به دنبال گلدان پلاستیکی ارزان گلخانه ای می باشند، معمولا خرید عمده دارند و برایشان بسیار مهم است تا با تولید کننده اصلی ارتباط برقرار کنند. تولید کننده و کارخانه دار نیز همواره لیست قیمت عمده فروشی را به مشتریان ارائه می دهد و فروش خرد ندارد. البته دارای یک حداقل فروش می باشد، مثلا در مورد سطل ۳ حداقل فروش یک بسته ۱۵۰ تایی، یا سطل نیم زباله حداقل فروش یک بسته ۵۰ تایی می باشد.

از این رو کسانی که قصد خرید عمده و ارزان قیمت دارند، باید با کارخانه دار و انبار پخش آن ارتباط برقرار کنند. پاسخگوی شما هستیم.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید