مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت گلدان پلاستیکی مربع بزرگ در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلدان پلاستیکی و محبوبیت آنگلدان پلاستیکی مربع شکل ، طرحی ویژهانواع سایزهای گلدان پلاستیکی مربعقیمت گلدان پلاستیکی در تهران
گلدان پلاستیکی مربع

ممکن است ساعت های بسیاری را به جستجو در مورد قیمت گلدان پلاستیکی مورد نظر خود سپری کرده باشید تا ارزان ترین را پیدا کنید. ما در خدمت شما هستیم تا انواع گلدان پلاستیکی مربع و مستطیلی را در سایزهای بزرگ و کوچک در تهران و سایر کلان شهرها برایتان فراهم آوریم.

گلدان پلاستیکی و محبوبیت آن

در بازار که می روید، انواع وسیعی از گلدان ها را می بینید که هر کدام فروش ویژه خود را دارند. در این میان گلدان های پلاستیکی فروش بیشتر و اسم خاص تری را برای خود ایجاد کرده اند. اما چطور شده که گلدان های پلاستیکی از محبوبیت بیشتر و در نتیجه جایگاه بهتری برخوردارند؟

گلدان پلاستیکی مربع

آنچه که مشخص می باشد، صحبت از مزایایی است که در گلدان های دیگر موجود نمی باشد. مزایایی نظیر وزن بسیار کمتر، قیمت ارزان تر، رنگ های جذاب تر، طرح های دلپسند، تنوع بسیار بالا در طرح بدنه، دسترسی راحت تر در خرید.

همه این ویژگی ها و برتری ها دست به دست هم داده اند تا گلدان های پلاستیکی را در دل مشتری به خوبی جای دهند.

گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع شکل ، طرحی ویژه

گلدان های پلاستیکی از طرح ها معروف وشناخته شده ای در بازار برخوردارند که همه تقریبا می دانند. انواع طرح های معمولی آنها، مربعی، مستطیلی، گرد و استوانه ای می باشد.البته در حال حاضر طرح های دیگری نیز در سالهای اخیر خود را به بازار این محصولات خوب معرفی کرده اند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

در این میان طرح گلدان پلاستیکی مربع یا همان چهارگوش از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار است. این نوع گلدان به عنوان طرحی ویژه برای انواع دکوراسیون ها در منزل و یا محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی مربع

انواع سایزهای گلدان پلاستیکی مربع

گلدان پلاستیکی مربع مکعبی (چهارگوش) در انواع سایزهای متفاوت طراحی و تولید می شود که عبارتند از:

  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۱ با ارتفاع ۱۲ و ظلع ۱۴٫۵ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۲ با ارتفاع ۱۴ و ظلع ۱۷ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۳ با ارتفاع ۱۷ و ظلع ۲۲٫۷ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۴ با ارتفاع ۲۲ و ظلع ۲۷ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۵ با ارتفاع ۲۶ و ظلع ۳۲٫۵ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۶ با ارتفاع ۳۰ و ظلع ۴۰ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی مربع کد ۱۱۷ با ارتفاع ۳۴ و ظلع ۴۵ سانتی متر

گلدان های پلاستیکی بزرگتر با دهنه ۳۵ تا ۸۰ سانتی متر نیز طراحی و تولید می شوند که برای گیاهان بزرگ و درخت و درختچه ها مورد استفاده قرار می گیرند و برای اطلاع از سایزهای دقیق و داشتن کاتالوگ می توان با کارشناس و مشاور فروش ارتباط برقرار کرد.

گلدان پلاستیکی مربع

در برخی مواقع که مشتری خواهان تناژ بالایی از گلدان پلاستیکی در سایز خاصی می باشد، سفارش سایز بنا به درخواست سفارش مشتری قالب ریزی و تولید می شود.

گلدان پلاستیکی مربع

قیمت گلدان پلاستیکی در تهران

در تهران و سایر کلان شهرها می توان قیمت گلدان پلاستیکی با نرخ درب کارخانه را راحت تر پیدا کرد. برآنیم تا قیمت اصلی را به خریداران عمده و صاحبان کسب و کارهای بزرگ ارئه دهیم.در این راستا کارخانه ها و تولیدی هایی موفق اند که از حاشیه سود خود تا جای ممکن بکاهند. گلدان پلاستیکی ارزان با کیفیت بالا خود می تواند عامل اصلی تجارت و خرید و فروش موفق باشد.

با ما از طریق پیام و یا تماس تلفنی می توانید ارتباط برقرار کنید و از جزئیات محصول مورد نظر خود مطلع شوید و سپس با داشتن اطلاعات کامل هر زمانی که تصمیم گرفتید، خرید خود را انجام دهید.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید