مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید گلدان پلاستیکی گرد ارزان در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرورش گل و گیاه در گلدان مناسبگلدان پلاستیکی، مجرای نفوذ طبیعت به زندگیگلدان پلاستیکی گرد و انواع سایزهاانواع برندهای تولید گلدان پلاستیکیخرید گلدان پلاستیکی با ارزان ترین قیمت بازار
گلدان پلاستیکی گرد

سعی کنید همیشه خرید گلدان پلاستیکی را از بهترین مجموعه بازار انجام دهید. مجموعه بازرگانی پاساک پلاست می کوشد انواع گلدان پلاستیکی گرد و مربعی و مستطیلی را در انواع سایزها با قیمتی ارزان به خریدار ارائه دهد.

پرورش گل و گیاه در گلدان مناسب

پرورش گل و گیاه یکی از ایده آل ترین فعالیت ها میان دوستداران طبیعت می باشد. انواع گیاهان زیبا و خودرو را می توان برای ایجاد جلوه ای طبیعی و لذت بخش در محیط زندگی به کار بست. گیاهانی نظیر کاکتوس، بنفشه آفریقایی، پیچک و… از معمول ترین گیاهان مورد استفاده در خانه هستند.

هر کدام از گیاهان پرورشی نیاز به محیط کشت مناسب خود دارند تا از خطر پوسیدگی در امان باشند. محیطی که مناسب برای زندگی آپارتمانی و ویلایی باشد، گلدان با فضای کافی برای رشد می باشد. در میان گلدان ها، حتما باید به وزن کم، زیبایی طرح و رنگ، قیمت ارزان و خرید راحت آن توجه کرد.

امروز گلدان پلاستیکی دارای همه این ویژگی ها می باشد و با فروش خوب خود در بازار این مسئله را به همه خریداران ثابت کرده است.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی، مجرای نفوذ طبیعت به زندگی

طبیعت را به راحت ترین شکل ممکن و با کمترین دردسر باید به محیط زندگی خود آورد. از این رو باید محیطی را برای خودنمایی طبیعت انتخاب کنیم که در جلوی چشم ما باشد.
به عبارتی باید گلدانی را انتخاب کنیم که رنگ و طرح مناسب داشته و همیشه جلوی دید همه افراد باشد تا حس طراوت و شادابی را لحظه به لحظه به انسان منتقل نماید.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی همان محصولی است که ما را به این منظور می رساند. در واقع گلدانی که از جنس پلاستیک با کیفیت باشد، به عنوان مجرای نفوذ طبیعت به داخل خانه ها هست و باعث سرزندگی می شود. گلدان پلاستیکی در واقع یکی از اصلی ترین گزینه ها در خرید بسیاری از مشتریان در بازار گل و گیاه می باشد. گلدان پلاستیکی ارزان را باید از عمده فروشانی که مستقیم با کارخانه قرار دارند، تهیه کرد.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی گرد و انواع سایزها

یکی از پرفروش ترین ها در بازار محصول پلاستیکی روز کشور، گلدان پلاستیکی گرد می باشد.

این نوع گلدان دارای سایزهای متفاوتی می باشد که به شرح زیر است:

  • سایز دهنه ۱۷ و ارتفاع ۱۵٫۵ سانتی متر
  • سایز دهنه ۲۰ و ارتفاع ۱۷٫۵ سانتی متر
  • سایز دهنه ۲۵ و ارتفاع ۲۲٫۰ سانتی متر
  • سایز دهنه ۲۸ و ارتفاع ۲۵٫۰ سانتی متر
  • سایز دهنه ۳۳ و ارتفاع ۲۸٫۵ سانتی متر
  • سایز دهنه ۴۰ و ارتفاع ۳۵٫۰ سانتی متر
  • سایز دهنه ۴۶ و ارتفاع ۴۲٫۰ سانتی متر
  • سایز دهنه ۵۶ و ارتفاع ۵۰٫۰ سانتی متر
  • سایز دهنه ۶۳ و ارتفاع ۶۴٫۰ سانتی متر

البته این سایزها مربوط به یک مدل می باشد و هر مدلی دارای سایزهای متفاوت و مخصوص به خود است. اما به صورت حدودی همه گلدان های گرد دارای سایزهای بالا می باشد و ارتفاع گلدان ۳/۴ دهانه می باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

سایزهای بزرگتر نیز مطابق با نیاز مشتری قالب ریزی و پردازش سفارش می شوند. سایزهای کوچک معمولا به صورت پک های ۱۲ تایی و بزرگ به صورت پک های ۶ تایی ارائه می شود.

البته قیمت هر کدام با زیرگلدانی می باشد. در فروش گلدان پلاستیکی ریزترین مسائل مربوط به خرید در اطلاع مشتری باید قرار گیرد.

گلدان پلاستیکی گردگلدان پلاستیکی گرد

انواع برندهای تولید گلدان پلاستیکی

از انواع مدلهای موجود گلدان پلاستیکی گرد در بازار موارد زیر را می توان نام برد:

برندهای گلپونه و گل سرخ گلدانهایی را در مدل گرد ارائه می دهند که در رنگ های سفید و اخرایی و سبز و قرمز و آبی و… بوده و با مدل تزئینی آپارتمانی و ویلایی می باشند.

گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی گرد

برند عرشیا نیز ارائه دهنده گلدان پلاستیکی گرد با طرح بدنه پله ای می باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

برند طلوع ارائه دهنده گلدان پلاستیکی طرح چوب با بدنه گرد می باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

برند شهرآذین نیز ارائه دهنده گلدان پلاستیکی با طرح بدنه صاف در بازار می باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

برخی از گلدان های پلاستیکی گرد نیز که به عنوان گلدان پلاستیکی نشایی و سطلی در بازار شناخته می شوند، گلدان های مشکی هستند که از مواد درجه دوم ساخته می شوند و کاربری اصلی آنها برای کشاورزی و گلخانه می باشد.

گلدان پلاستیکی گرد

خرید گلدان پلاستیکی با ارزان ترین قیمت بازار

به منظور خرید گلدان پلاستیکی برای رسیدن به ارزان ترین قیمت ممکن در بازار محصولات پلاستیکی باید از مشاور و کارشناس فروش بهره گرفت.

کسی که تجربه و مهارت کافی را در بازار محصولات پلاستیکی دارد، بهترین گزینه در خرید ارزان قیمت می باشد. کارشناسان ما آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما خریدار گرامی می باشند.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید