مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت گلدان پلاستیکی کوچک رنگی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گلدان پلاستیکی در بازار تهرانمدل رنگی گلدان و تنوع طرحسایز گلدان پلاستیکی کوچکقیمت ارزان در شرکت کارخانه
گلدان پلاستیکی کوچک

سایز گلدان پلاستیکی کوچک معمولا دهانه کمتر از ۲۰*۲۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. این گلدان ها رنگی بوده و به صورت عمده با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه تهران در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

انواع گلدان پلاستیکی در بازار تهران

در بازار پلاستیک می توان طیف وسیعی از گلدان های شیک و مدرن و کلاسیک را مشاهده کرد.

گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان هایی که دارای طرح های روز بوده و بسیار سبک وزن می باشند. همچنین به دلیل ساخته شدن از مواد گرانولی باکیفیت، دارای ماندگاری مطلوب هستند. این گلدان توسط دیگر عناصر دکوراسیون، زیبایی طبیعی را در محیط منزل و کار ایجاد می کنند. از انواع این گلدانها که در بازار توسط مشتری درخواست می شود عبارتند از:

گلدان پلاستیکی کوچک

همه این گلدان ها دارای سایزهای متفاوت بوده و از تنوع مدل برخوردارند.

مدل رنگی گلدان و تنوع طرح

مدل گلدان پلاستیکی رنگی را می توان به راحتی در مجموعه فروشگاه مشاهده کرد. از رنگ های استفاده شده برای تولید گلدان پلاستیکی موارد زیر را می توان نام برد:

  • آبی فیروزه ای
  • آبی کاربنی
  • قرمز
  • نارنجی
  • زرد
  • سبز
  • بنفش
  • نسکافه ای
  • اخرایی
  • سفید
  • قهوه ای
  • مشکی

گلدان پلاستیکی کوچک

البته گلدان پلاستیکی مشکی از مواد درجه دو ساخته شده و کاربری کشاورزی دارد. در برخی موارد نیز گلدان پلاستیکی قهوه ای هم از مواد درجه دو ساخته می شود. به طور کلی گلدان پلاستیکی مشکی به چهار دسته کلی تقسیم می شود:

گلدان پلاستیکی کوچک گلدان پلاستیکی کوچک

کاربری اصلی گلدان درجه دو برای گلخانه و کشاورزی هست و به گلخانه داران و کشاورزان و باغداران پیشنهاد می گردد. اما گلدان پلاستیکی رنگی دارای مشتری هایی می باشد که مصرف خانگی و در بیشتر موارد، رومیزی و دکوراسیون دارند.

گلدان پلاستیکی کوچک

این گلدان ها نیز به عنوان گلدان دکوری روی میز می توانند به کار روند، اما زیبایی حاصل از گلدان پلاستیکی رنگی کوچک بسیار متفاوت و بی نظیر می باشد و به عبارتی باعث ایجاد فضایی روحیه بخش می شود که این امر ناشی از روانشناسی رنگ ها می باشد.

سایز گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی کوچک در نظر هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

گلدان پلاستیکی کوچک

برخی ممکن است سایز گلدان پلاستیکی با دهانه ۴۰*۴۰ را نیز کوچک بدانند. اما برخی دیگر ممکن است گلدان پلاستیکی کوچک با دهانه ۲۰*۲۰ را نیز بزرگ بدانند. پس کوچک و یا بزرگ بودن گلدان کاملا بستگی به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر مشتری دارد. باید ابتدا از نیاز مشتری و گیاهی که قرار است داخل گلدان به کار گیرد مطلع شد، سپس با در نظر گرفتن همه موارد بهترین گلدان پلاستیکی کوچک و یا بزرگ رنگی را به مشتری ارائه داد.

قیمت ارزان در شرکت کارخانه

قیمت گلدان پلاستیکی به عنوان فاکتوری مهم در خرید مشتری در نظر گرفته می شود.

گلدان پلاستیکی کوچک

اصولا بسیاری از افراد زمانی که به دنبال انواع گلدان پلاستیکی کوچک در تعداد کم می باشند، در اینترنت کلیدواژه گلدان پلاستیکی ارزان را جستجو می کنند. از این رو باید تولید کننده تا جای ممکن از حاشیه سود بکاهد تا بتواند پاسخگوی نیاز این طیف از مشتریان باشد. البته کیفیت گلدان باید در حدی باشد که ماندگاری بالایی در فضای باز داشته باشد. همچنین دارای انعطاف پذیری خوب برای قرار دادن هر گیاه کوچکی باشد.
از این رو ممکن است تولید کننده برای رسیدن به چنین محصولی مواد اولیه گران قیمت تهیه کند و باعث شود که گلدان پلاستیکی ارزان تبدیل به گلدان پلاستیکی گران شود، اما با کاستن از حاشیه سود و ارائه گلدان با قیمت عمده فروشی، می توان هم کیفیت مطلوب را به مشتریان ارائه داد، و هم سبد خرید مشتریان را پابرجا نگه داشت.

محسن خانی

من در حوزه انواع گلدان های پلاستیکی فعالیت میکنم

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات گلدان پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید